RSS

Tuesday 16 August 2011

PEMILIK CINTAKU

"Kalau kamu cintakan bunga, bunga akan layu. Kalau kamu cintakan harta, harta akan musnah. Kalau kamu cintakan manusia, manusia pasti akan mati. Tetapi kalau kamu cintakan Allah, Allah kekal abadi".


Imam Ghazali


Novel ringkas ini mengisahkan Qaniah, seorang wanita yang sangat berhati-hati dalam menetapkan pasangan hidupnya. Keimanan yang tinggi dan kepercayaan yang menyeluruh terhadap Islam membuatkan beliau menggunakan segala pendekatan yang diajar Rasulullah SAW untuk hanya menerima pasangan hidup yang benar-benar dapat mendidik beliau dan keluarga ke jalan rahmat. Berkat kesabarannya itu, beliau akhirnya berjaya menemui PEMILIK CINTANYA, setelah Allah dan Rasul. 



BUKU INI DITUJUKAN KHUSUS KEPADA :


ADIK-ADIK REMAJA  yang baru nak mengenali cinta,ketahuilah bingkisan ini membenihkan sebuah impian padamu agar  memelihara kesucian cinta yang kerap teruji di alam remaja,dengarilah pesanku ,cintailah Allah nescaya cinta pasangan soleh bisa kau milikki...

BAKAL-BAKAL PENGANTIN BARU  ketahuilah bingkisan ini  ingin memberikan gambaran kepadamu tentang hari-hari awak pernikahan supaya kau lebih bersedia membuat persiapan..


PARA SUAMI   ketahuilah bingkisan ini menyingkap tip untuk memenangi hati isterimu...  


PARA ISTERI  ketahuilah bingkisan ini akan memotivasikan suamimu untuk lebih kreatif dalam membahagiakan dan mencuit kebijaksanaanmu untuk membahagiakannya..


IBU BAPA   ketahuilah bingkisan ini berguna untuk menyemarakkan cintamu di alam rumah tangga  dan berguna untuk anak-anakmu membina padadigma baru agar tak tertipu mengejar cinta sebelum kahwin..


sumber ( Telaga Biru )
Pemilik Cintaku
Harga setiap unit (piece): RM12.00
Penulis : Fatimah Syarha Mohd Noordin

HARGA : RM 12.00,
sabah/sarawak : RM19.00

Hantar sebarang persoalan tentang produk ini


No comments:

Post a Comment